Jak zatrzymać klientów
Benefito ceni sobie współpracę z kontrahentami, dla których ważna jest lojalność i zaufanie ich klientów. Dlatego na naszej stronie www proponujemy Ci system automatycznej komunikacji przez e-mail lub sms, który będzie informował Twoich klientów o aktualnym stanie posiadanych punktów, bieżących promocjach w programach lojalnościowych, czy poziomie realizacji. Cenimy Twój czas i dlatego pomagamy Ci szybciej dotrzeć i zatrzymać klienta. Chcemy, aby wybrany przez Ciebie program lojalnościowy przyniósł jak najszybciej oczekiwane efekty, a Twoja firma zwiększyła udział w rynku.
Dane teleadresowe
- Nazwa firmy: Benefito Sp. z o.o.
- Województwo: Mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Ulica i nr budynku: ul. Staniewicka 22
Kategorie
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii
Agencja PR Kraków »
Szczegóły
23 02 2011
Długopisy reklamowe »
Szczegóły
15 03 2011
Marketing Sieciowy »
Szczegóły
14 09 2012
Billboardy Katowice »
Szczegóły
11 03 2015
Marketing internetowy »
Szczegóły
05 07 2016
Logotype.png Agencja Brandingowa »
Szczegóły
21 03 2022